Aile dostumuzun oğluyla sevgiliydim. Çok sık ortamlarda bulunmadığımızdan bizim de bu durumdan 1,5 yıl sonra haberimiz oldu. 4 ay önce ortada ayrılık konuşması dahi olmadan bu durumlar yüzünden konuşmayı kestik. Her şey güzel giderken ne o bana, ne ben ona bir daha yazdım. Ben biraz daha barışırız diye bekliyordum... Annesiyle, annem de Instagram'dan yıllardır takipleşiyorlardı; bugün de onun annesi, benim annemi Instagram'dan silmiş. Bizim durumumuzu kimse bilmiyordu, çocuk da söylemez diye düşünüyorum çünkü hep beni tembihlerdi. Ben de anneme söylemiştim 🫣 Neyse, sizce annesinin hesabından kendi mi çıkarmıştır yoksa annesi durumu öğrenip mi çıkarmıştır? Ve bu iki olasılığı da hesaba katarak barışma ihtimalimiz biraz daha mı zayıfa düşer?
Annesi
Eski Sevgilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer