Bir kadın olarak kendime olan saygımı kaybettiğimi düşünüyorum. Ne yapmalıyım?

İki yıl önce ilişkim olan kişi tarafından gerçekten çok güzel ve başarılı bir kadınla aldatılmıştım. O zamanlarda kendimi güzel bulurdum. 2 yıldır çok ama çok değiştiğimi artık eski güzelliğimin kalmadığını düşünüyorum. Artık herhangi bir erkeğin beni sevmesi dışında kendimi de kadın olarak görmüyorum. Kendime değer veremiyorum. Aynada hem çok çirkin birini görüyorum. Kadın gibi hissetmediğim için zaten beğenilmem diye kimseyle görüşme girişimim bile olmadı. Kendime saygımı nasıl geri kazanabilirim? Aynaya baktığımda tekrar memnun olmak istiyorum.

Bir kadın olarak kendime olan saygımı kaybettiğimi düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla