Cok kötüyüm ciddi yorumlar yapın lütfen?

daha önceki postlarımda hatırlarsınız eşimin babasının küfürleri eşimin şiddeti kız kardeşlerinin hakareti bir sürü şey yaşadım. Ve eşim hiçbir şeyde arkamda durmadı üstüne kız kardeşleri onunla konuşmadı bir sene aynı yerde oturduğu halde bayramda bile gelmediler. Ben ailemin yanına geldim eşim ben yokken kalkmış kız kardeşleriyle ailesinde oturuyorlar ben de aradığımda inkar etti sonra ben ağzını aramak için ordasın biliyorum duydum dedim sonra eşim gitmiş ailesine bilmem komşular karıma resim atiyor bir arada oturuyolar diye bunun üstüne görümcem gilde komşuya hesap sormuşlar komşuda beni aradı biz sana ne zaman resim attık bütün mahalleye suç atmışsın. Ben de görümce mi aradım istemeden kufur söyledim sen niye benle uğraşıyorsun evlendiğimden beri yuvamı darmadağın ettin şimdi gidiyorsun komşularımı kötürüyorsun oda eşin dedi senin kocam bunu söyleyen dedi başıma kaynar sular indi sanki. Meğersem eşim her şeye gidip onları anlatıyor muş. Bir yaşında bebeğim var halaları olarak görmediler beni gördüklerinde yol değiştiriyordular. Eşimi gördüğünde de annesi bile takmıyordu. Boşanma kararı aldım ama nasıl yol çizicem bilmiyorum görümcemle konuşurken diğer görümcem de Allah uzun ömür versin git orada dur diyor bana ben artık çok yıprandım. Ne yapacağımı bilmiyorum tek isteğim eşimin arkamda durmasaydı beni yollar yollamaz hemen onlara kostu üstelik hepsi ona sırtını dönmüştü bi ben yanındaydım yaptıklarına ragmen
Güncellemeler
+1 yıl
..
Cok kötüyüm ciddi yorumlar yapın lütfen?
Cevapla