Burger king den kahve almıştım 2 tl para üstu yokmus iptal edip kartla almak istedigimde tuhaf karsiladilar normal mi?

Bunlar neyin kafasini yasiyor şasiyorum gercekten.
İptal edip kart ile tekrar olmak istedigimi soyledim 2 tlmi neden cope atayim. Cocuk gelmis 2 lira icinmi diye sorup sorup duruyor sonunda diger kasadan iki tl verdiler kendi parami istedigim icin dilenci muamesi yaptilar resmen
Burger king den kahve almıştım 2 tl para üstu yokmus iptal edip kartla almak istedigimde tuhaf karsiladilar normal mi?
Cevapla