Otelde kaliyorum. Yan odada kalan sapigin otelden cikisini nasil saglayabilirim?

Odamin kapisini 2 defa zorla acmaya calisan boxerli adam oldu. Kamera kayitlarini inceledik ilk beni dinliyo sonra girmeye calisiyo. Tepki gosterdim bu sekilde dolasamazsiniz felan bayagi bagirdm. Resepsiyon soledim resepsiyon bunu uyardi cikisini yapmadi bi daha olursa polis cagiririz dedi kapatmaya calisti... acayip huzursuzum sabah ise gitmem lazim uyumam lazim bu dengesiz ya takiksa sikayet ettim diye bana zarar vermeye calisirsa? Kapisina gidip Pols telsiz sesi acip korkutsammi ne yapayim? Bu seferde Ben onun kapisini acmaya calisip olay yapip bagirimmi cagirmmi e bu sefer de Ben otelden olursam :/ gidecek kalacak yerim yok burasi uygun diye burada kaliyorum

Güncellemeler
+1 yıl
İstanbul avrupa yakasi bildigini uygun pansiyon otel var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Simdi polisi ariyorum resepsiyon cikartmiyosa gelir cikartirlar umarim.
Otelde kaliyorum. Yan odada kalan sapigin otelden cikisini nasil saglayabilirim?
Cevapla