Güncellemeler
+1 yıl
İstanbul avrupa yakasi bildigini uygun pansiyon otel var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Simdi polisi ariyorum resepsiyon cikartmiyosa gelir cikartirlar umarim.
Odamin kapisini 2 defa zorla acmaya calisan boxerli adam oldu. Kamera kayitlarini inceledik ilk beni dinliyo sonra girmeye calisiyo. Tepki gosterdim bu sekilde dolasamazsiniz felan bayagi bagirdm. Resepsiyon soledim resepsiyon bunu uyardi cikisini yapmadi bi daha olursa polis cagiririz dedi kapatmaya calisti... acayip huzursuzum sabah ise gitmem lazim uyumam lazim bu dengesiz ya takiksa sikayet ettim diye bana zarar vermeye calisirsa? Kapisina gidip Pols telsiz sesi acip korkutsammi ne yapayim? Bu seferde Ben onun kapisini acmaya calisip olay yapip bagirimmi cagirmmi e bu sefer de Ben otelden olursam :/ gidecek kalacak yerim yok burasi uygun diye burada kaliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kapini kitle bir sey olmaz. ya da resepsiyona soyle baska bir odaya gec
Kanka söyle odanı değiştirsinler öyle otel mi olurmuş
İndirim kuponum var otelz de işine yararsa
Bakicam tsk ederim
Şimdi mi çıkacaksın
Tekrar resepsiyon gidicem cikartsinlar diye cikartmazlarsa baska otele gidicem acayip huzursuzum
Huzursuz olmam en cok nedeni kapi tahta buzlu cam eski tur kapi bura otelden cok pansiyon gibi yer
Kaç gün kalıcaktın ki otel de
2 ay sure dir burdayim nem
Ben
Ev bulana kdr
Öğrenci evi yok mu kendine oda tutsan 1 tane arkadaşım öyle yapmıştı
Dolu ortak paylasim evler de kime guvenimki
Ankara olsa bulurdum da İstanbul da pek yok tanıdık
Uygun olduğu için o sapık orada kalıyor
Oteli de o adamı da şikayet et polisi ara
Adam banyo sandim diyo bahanesi hazir banyosuz odada kaliyor ayrica elime buse gecmeyecini biliyorum
burada banyosu banyosuz wc wcli ayri odalar ve fiyatlari da ona gore belirlenmis bi yer
Sen otelden olmazsın bundan korkma. Ara resepsiyonu çıkart onu
Sarhoştur o bende resepsiyonisttim çok var bunlardan. Rahatsızlığını söyle olmazsa sizi de şikayet ederim de
Resepsiyon a cikisini yapin dedim sadece uyardi bi daha olursa polisi cagiririz diyo gecistiriyo tekrar denicem
Ara gerekirse sizi de şikaywt edicem de korkar
Polisi arasam durumu izah etsem resepsiyon cikisini yapmiyo desem cikartirlarmi bu sapigi delil de var zaten kamera kayitlarinda banyo sandim diyip bahane uretiyo banyo kapisi uzerinde zaten banyo yaziyo bu salk beni de dinliyo sonra kapiyi acmaya calisiyo
Ara anlat durumu o zaman
Resepsiyona 2. Kez cikartmasi icin soledim. Sabah gidicek zaten dedi. Cikartmadi. Tamam Ben cikartirim derim. Ekip aradim. Bir kisi saniyodum odada 2 kisi varmis direkt tapuklar. Resepsiyon geldi odayi kitledi. Cikisini yaptinizmi diye sordum yaptim dedi polisi aradim zaten dedim keske aramasaydin dedi. Tipler biraz sikinti ariza gibi sanki kafa guzel bilmiyorum korktum simdi daha cok
İyi yapmışsın polisler ne dedi naptılar
Bulunduğunuz yere ekip çağırın kayitlwr var
Aradim topuk yapti
Odanı başka kata taşı bence olamaz mı
Taksime yakın mısın?
Evet
Taksimde bildiğim bir yer varda
İstersen orada kal
Sağlam yer ücreti sorun olmaz diyorsan. Tekin otellerde kal. Öyle otellerde böylesi çok
Taksim asla kalmayacagim semt ya
orada da escrt saniyolar hep
Hangi şehirdesin
İstanbul
Bırak hiç bakmasan