Hayatin sadece 2 saaten ibaret olmasi nasi bi his?

İse git 2 saat eğlen yat geri git bazen annemin yaşam hakkını almış gibi hissediyorum ama yapabilcek herhangi birseyim de yok (okuyorum ) sonuçta bi kere hayata geldi ve onunda tamami çalışmakla geciyor

Hayatin sadece 2 saaten ibaret olmasi nasi bi his?
Cevapla