Başarana kadar hep alay ettiler şimdi başardım kazandım hâla küçümseyen moral bozmaya çalışanlar var. Bu insanlar neden böyle?

Kimsenin kotulugunu istemeyen kendi hâlinde kimseye kotu laf etmemis bir insanim. Yüksek puanlı bir bölüm kazandım ona rağmen puanıma düşük diyen bölümümü küçümseyenler var çevremde. Bu insanlar neden böyleler? Bu zamana kadar hep aşağiladilar ailemi ve beni ve hâla moralimizi bozmaya çalişiyorlar. Ve arkadaşım olsun akrabam olsun hep haset ettiler sinsilik yaptilar. Çevremdekiler kazanana kadar aşagıladılar ve başardığım hâlde çirkefliğine devam edenler var. Bu insanlar niye böyle olabilir?

Başarana kadar hep alay ettiler şimdi başardım kazandım hâla küçümseyen moral bozmaya çalışanlar var. Bu insanlar neden böyle?
Cevapla