Çok zor bi karar asamasindayi. Yardimci olur musunuz?

Liseden veri basortuluyum ve kendi istegimle kapaliyim. Basortulu olmayi seviyorum bana da yakisiyo. Zaten genelde begenilen bi kızım girdigim ortamlarda guzel ve bakimliyimdir. 28 yasindayim. Ve cok sıkıldım. İs ortaminda 24 saat nöbet tuttugumuz oluyor cok bunaliyorum. Açılsam mı diye düsünmeye basladım. Ama basımı acarsam pisman olurim gibi de geliyo. Cunku kendimi bildim bileli boyleyim. Kimse bana bakmasin rahatsiz olurum.. ama dedigim gibi is ortaminda cok yoruluyorum.. cok sıkıldım

Çok zor bi karar asamasindayi. Yardimci olur musunuz?
Cevapla