Aileler tanıştı, kız isteme ne zaman olmalı?

Öncelikle merhaba arkadaşlar biz erkek arkadaşımla 2 senedir konuşuyoruz sevgiliyiz aramızda 4 saatlik mesafe var bu ay içinde onun ailesi geldi tanışmaya bir hafta sonra da biz onlara gittik aileler çok iyi anlaştılar bir sprun olmadı. Kız istemeyi ne zaman yapmalıyız erkek arkadaşımın maddi durumları çok iyi ama hazırlık yapayım diyerek 1 ay sonraya atıyor bu kadar uzatması normal mi ben bir kaç hafta içinde olsun istiyorum çünkü uzun zamandır nişanlanmaya bekliyoruz
Aileler tanıştı, kız isteme ne zaman olmalı?
Cevapla