Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gerçekten ihtiyacı olanlara tabiki yer veririm. Ama sapasağlam olup da sırf yaşı büyük diye kulağımın dibinde "bu gençler de çok saygısız hiç yer vermiyorlar" diye bağıranlara yer vermiyorum tabi
Cevap
20Cevap
Evet yer veriyorum ihtiyacı olanlara tabi ki de
ihtiyacı olduğunu düşünürsem direkt veririm ama yaşı olmuş 60 yok işte gençler ne kadar terbiyesiz diye söylenirse başını alır anca MXKSKXKSKXSKXKDKXKXK
Sadece. Yaşlı hamile çocuklu ve engelli olursa yer veririm. Kadınlara asla yer vermem çünkü aciz değilsiniz EŞİTİZ
hamile ve cocukluysa veririm yaşlı da biraz düşünürüm. ejwjwjw
erkekler verir kızlar 15 yaşda olsa kız ya vermiyor.
Sırf yer vermemek için en arka koltuğa geçip cam köşesine sıkışıyorum asdjdk
yaşlılara vermem hamilelere veririm. moruklrdn nefret ediyrm wk
Hayır eskiden yapardım şu an zere umurumda değil banane
Toplu taşıma yaşlılara ücretsiz diye artık vermiyorum
Hayır eskiden yapardım şu an zere umurumda değil banane
toplu taşıma kullanmıyorum ama olsaydım yer verirdim
Öyle bir şansım yok her zaman kalabalık oluyor metro da otobüsler de.
Veririm büyüklere saygi göstermek lazim
Evet vermek gerekir...
Hyr vermiyorum kötü bi insanaım
Vermiyorum. İsterlerse dusunebilirim
Bana yer veriyolar daha doğrusu :D
Veririm vermeyen öküzlerden olmayın
Evet veriyorum.
Güzel bir kız varsa ancak öyle veririm.
Evet veririm
Evet
Tabiki veririm
veririm
Tabikide veririm.
Tabiki
Yer veririm.
Vermiyorum
Kullanmyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?