Camiilerimizin bu denli ışıklandırılması bana göre israftır. Sizce israf mıdır? Kim bilir ne kadar elektrik masrafı vardır?

Camiilerimizin bu denli ışıklandırılması bana göre israftır. Sizce israf mıdır? Kim bilir ne kadar elektrik masrafı vardır? Camilerimizi ışıklandırma, elektrik masraflarına para harcamak yerine kim bilir kaç tane mazlum, insanımızın karnı doyar? öyle değil mi? Hani Peygamber efendimiz HZ MUHAMMED (SAV) söylemiş ya, " Komşusu aç yatarken, tok yatan insan bizlerden değildir." diye... Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Camiilerimizin bu denli ışıklandırılması bana göre israftır. Sizce israf mıdır? Kim bilir ne kadar elektrik masrafı vardır?
Camiilerimizin bu denli ışıklandırılması bana göre israftır. Sizce israf mıdır? Kim bilir ne kadar elektrik masrafı vardır?
Camiilerimizin bu denli ışıklandırılması bana göre israftır. Sizce israf mıdır? Kim bilir ne kadar elektrik masrafı vardır?
Cevapla