Türkiye’nin düzeleceğine dair umudunuz var mı?

Yıllarca 2023’de şahlanacağız diyen RTE şimdide 2053’ü işaret ediyor yersen 🤭

Arkadaslar 6 yıllık evliyim 2 sene önce kocamla Norveç’e çalışma vizesiyle beraber geldik. Burada Şu an süresiz çalışma iznimiz var. Ailelerimizin o kadar tehdit derecesinde ısrarına rağmen Buralara geldik.

O zamanlar bende Erdoğan ile Türkiye güçlenecek diye inanan koyunlardan 🐑 biriydim. Kocam anti Erdoğanciydi.

Gün geçtikçe hak vermeye başladım kocama ve zamanında kocama bana fetocu diyenler Şu an bize yalakalık yaparak Norveç’e yanımıza gelmeye çalışıyor 🫢 Kocam kimseye eyvallah demiyor.

Türkiye’nin düzeleceğine dair umudunuz var mı?

Lafi uzatmadan. Euro 30₺ olmuş bu saatten sonra Erdoğan ile Türkiye düzelir mi?

Türkiye düzelir 🇹🇷
Türkiye bitti ❌
Beni ilgilendirmiyor 🙅‍♀️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye’nin düzeleceğine dair umudunuz var mı?
Cevapla