Arkadaşlarla buluşma planını hep ben yapıyorum, kimse hadi buluşalım demiyor. Ne yapmalıyım?

Üç kişilik yıllardır devam eden bir arkadaş grubumuz var. Sorun şu ki buluşmak isteyen, plan yapan kişi hep ben oluyorum. Benim dışımda kimse hadi buluşalım, şunu yapalım demiyor. Sizce neden böyle yapıyorlar ve ben ne yapmalıyım?

Arkadaşlarla buluşma planını hep ben yapıyorum, kimse hadi buluşalım demiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla