İstanbul'da yaşayanlara gülüyor musunuz😁?

Şu İstanbul'da yaşayanlara çok gülüyorum ya, trafik sıkışıklığı derdi, kalabalık derdi, hayat pahalılığı derdi, susuzluk derdi, ömrümün yarısının trafikte geçmesi derdi ve daha aklıma gelmeyen bir sürü dert 😁😁😁
La olum sırf ben İstanbul'da yaşıyorum diyebilmek için böyle işkence çekilir mi la? 😄😄
Tamam en cool sensin ya, tamam en şehirli en metropol sensin tamam 😄😄😄 biz köylüyüz sen şehirlisin tamam 😄

Siz de gülüyor musunuz İstanbul'da yaşayanlara?
İstanbul'da yaşayanlara gülüyor musunuz😁?
Cevapla