23-35 yaş arasındaki neslin sorunları mı demeliyiz?

Mesela 2000 sonrası doğanlara bakıyorum, çok rahat bir nesil var. Hiçbir şeyi takmıyorlar, rahat yaşıyorlar, özgüvenleri tavan (bazen gereksiz olacak şekilde). 35 yaş sonrasına bakıyorum, onlar da ailelerini kurmuş, arabaları işleri falan var, bir şeyleri yavaş yavaş oturtmuşlar. Ama ben mesela nedense bir sıkıştım. Ne kurulu bir düzenim var, ne de ciddi bir ilişkim ama bir yandan da bunları umursamamazlık yapamıyorum. Rahat olamıyorum, sürekli kafamı kurcalıyor bir şeyler. Bu bana mı öyle yoksa 23-35 yaş arası neslin sorunu mu

23-35 yaş arasındaki neslin sorunları mı demeliyiz?
Cevapla