Samsun'da bir erkek, kendisinden ayrılan kız barışmayınca kendini bıçaklamış. Gerçek aşk böyle mi oluyor?

Allah'tan başkasına bir şey yapmamış da, kendine yapmış tabii de..

Samsun'da 23 yaşında bir genç var. Kız arkadaşı ayrılıyor, sonra da görüşmek istemiyor. Kız görüşmek istemeyince bu çocukta gidip kendini sağ dizinden bıçaklıyor.. Psikolojik hasta değil mi şimdi bu? Aşkla ilgisi yok bence.. Net hasta. Aşk için insan birine veya kendine zarar vermemeli..

Samsunda bir erkek, kendisinden ayrılan kız barışmayınca kendini bıçaklamış. Gerçek aşk böyle mi oluyor?
Samsun'da bir erkek, kendisinden ayrılan kız barışmayınca kendini bıçaklamış. Gerçek aşk böyle mi oluyor?
Cevapla