Merhaba bisey dansimak istiyorum? Elti kayın meselesi?

Merhabalar eylülün 18inde kaynımın düğünü var eltimle kaynimla gorusmuyorum bazı sebeplerden dolayı eltim üstüme çok geliyordu sana yaptılar herşeyi bana yapmadılar işte eşimin ailesi için devamlı bana yazıyordu yok öyle dedi yok bunu yaptı bende eşimle konuştum bunalıp oda annesine söylemiş çok rahatsız ediyor karımı sana yaptılar bana yapmadılar bilmem ne eşimin anneside eltimle konuşmuş sen neden rahatsız ediyorsun kulağıma kötü şeyler geldi bilmem ne falan oda beni kötü belledi benim her gün kafamı utluyordu konuşmuyoruz çok önemlidir değil ama düğünde nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum saf saf oturcam gibi geliyor düğün çok kalabalık arkadaş çevreleri falan cekingen bir yapım var ne siz olsanız ne yapardınız

Merhaba bisey dansimak istiyorum? Elti kayın meselesi?
Cevapla