Evlenenlerin huzuru olmadığını düşünüyorum haksizmiyim?

Evlenince huzurun kalmıyor bence. Yasitlarim evlenmeye can atiyor ama bende o duygu yok. Sorumluluk istemiyorum. Kaynana gorumce elti Çocuk falan huzurumu bozacagi için istemiyorum Pek fazla askada inanmiyorum. Ayca aile kavramınada inanmiyorim bence mutlu aile yok siz ne düşünüyorsunuz
Evlenenlerin huzuru olmadığını düşünüyorum haksizmiyim?
Cevapla