Arkadaşımın bana söyledikleri terbiyesizce değil mi?

Dün kız arkadaşım ve sevgilisi ile cafede oturuyorduk ben fenalaştım hastaneye gittik kız arkadaşım bugün bana yazmış ki ; yoruldum artık senden , sürekli hastaneye gidiyoruz , sabahlara kadar bekliyoruz , biseyinde yok panik atak var tedavi olmuyorsun sürekli gidip serum hava alıyoruz. Ve senin yüzünden erkek arkadaşımı çok ihmal ediyorum. Hadi herşeyi geçtim yüzün gülmüyor seni gördükçe benimde psikolojim bozuluyor bende hasta oluyorum. Sana diyorum psikologa git gitmiyorsun , her fenalastiginda yanında kalmaktan cidden yoruldum artık yazmış
Arkadaşımın bana söyledikleri terbiyesizce değil mi?
Cevapla