Ailem evlenmemi hep engelliyor. Siz olsanız naparsınız?

34 yaşındayım hayatım boyunca ailemi 3 erkek arkadaşımla evlenme niyetiyle tanıştırdım. 3ünde de ciddi arızalar çıkardılar. İlki çalışan eden işi gücü olan biriydi. İyi okul mezunu değilmiş ailevi durumu iyi değilmiş sünepeymiş çocuğun yüzüne demedikleri laf kalmadı. İkinciye yüzüne bişey diyemediler, ben çok ciddi önceden uyardığım için. Arkadan her gün başımın etini yediler. Tembelmiş, iş vermiş yapmamış? Garip garip şeyler. Üçüncüye geldik. Şimdi de yine beğenmediler babam olmaz diye tutturdu. Adamla beni buluştur ben konuşucam onla deyip duruyor. Napacağımı şaşırdım ailemi aslında çok seviyorum ama mutsuzluğumla mutlu mu oluyorlar anlamıyorum. Daha önce bir kere görücü usülü biri görüşmek istemişti hali vakti yerinde. Ona bile ailesi çok garip biraz ukala tipler demişlerdi. Hiç kimseyi beğenmiyorlar, çıldırıcam. Hiç yapıcı değil hep yıkıcı yorumları var.. Siz olsanız naparsınız?

Ailem evlenmemi hep engelliyor. Siz olsanız naparsınız?
Cevapla