Kardeşlerim evde paşa, bense hizmetçi.. Çok mu abartıyorum?

İki erkek kardeşim var ve birinin yaşı 15 biri 16 son zamanlarda artık yaptiklari hoşuma gitmiyor ailem bana çok baskıcı en fazla camdan bakabilirim ama erkek kardeşlerim aşırı aşırı serbest istedikleri saat hiç biser şekilde sormadan çıkabiliyor o kadar rahatlarki biz yeni taşındığımız için suanlik yerde yatırıyoruz sabahlin uyaniyorlar toplanıyorlar yemek yiyorlar yedikleri sofrayı kaldırmıyorlar spora gidiyorlar gelirken arıyorlar yemek hazırla hazırlıyorum dürüm yapmamı bekliyorlar ve yeseler bile yine toplamadan kalkıyorlar akşam olunca kalk yatakları ser diyorlar ve artık tahammülüm olmadığı için kalkın yapın diyorum annem hemen tamam ben yaparım oğlum bekleyin diyor babama bugün bu durumun beni rahatsız ettiğini söyledim bana bunu yapmak zorunda olduğumu ben bu evin kiziysam bunlar yapılmali konuyu tartışmaya bile açmamı söylüyor bu benim görevimmiş bende sinirlendim kalktım bunun için bana bağırdı 15 yaşında kardeşime hala annem dürüm yapıyor ve bide şu var bana istedikleri gibi davranıyorlar bağırırlar vururlar küçük olan sürekli hakeret eder köpek felan der ve annemler bunu duyar susar sizce ben mi abartiyorum yoksa bunlar normal şeyler mi?

Kardeşlerim evde paşa, bense hizmetçi.. Çok mu abartıyorum?
Cevapla