10 yıllık arkadaşımla küstüm ben haklı olmama rağmen o beni sildi?

Yakın bi arkadaşım vardı 10 yıllık evli daha önce hamileyken kocası eve gitmezdi beni arardı sürekli saatlerce konuşurdum, bir de yüzsüz biraz bin defa arardı neyse sonra kocasıyla barıştı öyle çok aramadı sonra yine küstü kocasıyla yine konuşuyorduk bu sefer buluşuyorduk sürekli işten çıkıyordum kafeye gel falan diyordu bayağı ısrar ediyordu ihtiyacım var sana gidiyordum, şöyle benim kötü olduğum bir dönem oldu iğrenç berbat hissettiğim bir dönem sadece mesaj yazdığımda cevap verdi böyle mesajlarda yanımda oldu biraz o da bir kere görüşmek istedim gelmedi sonra onun açık lise sınavları vardı bir hafta yazmayan kız açık lise sınav gününde yazdı bana sınav ne zaman diye ben de bunun için mi yazdın dedim bide üste çıktı falan neyse sonra uzun bir mesaj yazdım nankörsün diye ben onun doğum gününü kutlamıştım hediyeler almıştım falan Bir de ilk başta kendi numaramı siliyor işte çıkıyor oysa Bir kere bile yanıma gelmedi o dönemde haksız değilim ama yine de 10 yıllık arkadaşım olduğu için bir boşluk hissediyorum hatta bazen ben aramak istiyorum ne yapmalıyım sizce?
10 yıllık arkadaşımla küstüm ben haklı olmama rağmen o beni sildi?
Cevapla