Suriyelilere çok aşırı ırkçılık yapılmıyor mu sizce?

Arkadaşlar bakıyorum sosyal medyada baya yuksek derecede ırkçılığa maruz kalıyorlar. Vefat haberi geliyor buna sevinenler oluyor, haksızlığa ugruyorlar size haktır deniliyor... Biz neden bu hale geldik arkadaşlar hic düşünüyor musunuz? Onlar da kadin, cocuk, anne, baba... Bu onların suçu değil siyasi olarak o konuyu ilgili kişilerle tartışmak gerekmiyor mu? Onlara baski yapinca onları asalayinca elimize ne geçiyor? Yani en temelde insan degil miyiz? (Suriyeli değilim bu arda)

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Suriyeli değilim,(olabilirdim de ya da olabilirdik..)
Dindar hiç değilimm 🤣🤣🤣
Suriyelilere çok aşırı ırkçılık yapılmıyor mu sizce?
Cevapla