Dışarıda kaldım üvey annem ve babam eve almıyor gidecek yer de yok ne yapsam?

Korkuyorum da binanın dış kapısını da acmiyorlar binada kalsam param da yok taksiye binip annemin evine giderdim

Güncellemeler
+1 yıl
Param sınırli var taksiye yetmez annemin yanına da gidemiyorum binanın dış kapısını bile açmıyorlad bi saate başkasının ziline basmaya da cekiniyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap için teşekkürler herkese arkadaşım ve abisi beni almaya geliyorlar annemin evine bırakacaklar sagolun
Dışarıda kaldım üvey annem ve babam eve almıyor gidecek yer de yok ne yapsam?
Cevapla