Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Günün hangi saatinde enerjiniz düşüyor?
Tamda bu saatler 16.⁰⁰ benim uykumun geldigi saatler... lütfen biran önce akşam olsun 🥺🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Benim her zaman düşük ama en çok sabahları düşük olur gece de tam tersi çok olur.
Enerji düşmesi mi? O da ne? Duracell gibiyim maşallah 😂
O ne şüphe
😂😂
Seni demedim zaten 😂😂
Ben de beni demedim 😂
Kimi konuşuyoruz 🧐🧐
Bir arkadaşım öyle diyor 😂
Sevdim onu😂😂
Bu sıcaklarda dışarda çalışmak zorunda olanlara rabbim dayanma gücü versin 🤲
Öğlen düşüyor sıcak iş falam derken yorgunluk çöküyor
Benim sabah enerjim en dipte olur akşamüstü vakitlerinde de daha enerjik olurum
öğle yemeğini yedikten sonra bi şişiyom uyku çöküyor
He ya tam o saatlerde bir halsizlik uyku basıtıeuor uyumamak için zor tutuyorum kendimi valla
Her saatinde düşük özellikle sabahları ve akşama doğru saatler
Tamda şuanda hava çok sıcak çalışıyorum 😰😰😰😰
Akşam 18-19 suları.
Her saati düşük
tam 11.00 civarlarında tüm modum falan dusuyor ya
Öğlen 3'den sonra enerji %1 kalıyor
Güneşin tepede olduğu vakitlerin hepsii
Sıcaklar alıp götürüyor enerjimizi
15:00-20:00 arası
Sabah nedense hic enerjik olmuyorum
Sabahları düşük oluyor sabahları sevmiyorum
Tam olarak bu saatler 15/17 arası
şu an düşmek üzere gibi hava da kapandı
spor sonrası 1930 2000 civarı
Benim de bu saatlerde düşüyor. Kahve söyleyeceğim
Öğlen yemeğinden sonra
Sabah düşük enerjiyle güne başlıyorum
Evet ya aynen 16-17 gibi
Enerjim düşmez
12-13 arası sıcaktan hal kalmıyor
Akşam üzeri
benim tartismasiz 3 ve 4..
tam saatim
Uyku vakti
24 gibi.
Uyanınca