Türkiye neden bu kadar iğrenç olmak zorunda?

Hayatında gördüğüm en sıkıcı ve en iğrenç ülke. Biliyorum o zaman defol git diyenler olacak onların kafasını anlamıyorum gitmek kolaydı da ben burada niye kalayım? ve hangi ülkede doğacağımı seçemediğim için de bu konuda benim suçum yok.
Türkiye neden bu kadar iğrenç olmak zorunda?
Cevapla