Adana'da bir işletmeci, "Aşırı sıcaktan bunaldım, 3 gün çalışmayacağım" diye yazı asmış. Sizin böyle şansınız var mı?

bu abi olmak istiyorum ya :D

ben iş yerine 3 gün gelmeyeceğim desem kovarlar fdghdfghl tamam adamın kendi işi ama olsun be dfgh

Adanada bir işletmeci, Aşırı sıcaktan bunaldım, 3 gün çalışmayacağım diye yazı asmış. Sizin böyle şansınız var mı?
Adana'da bir işletmeci, "Aşırı sıcaktan bunaldım, 3 gün çalışmayacağım" diye yazı asmış. Sizin böyle şansınız var mı?
Cevapla