bu abi olmak istiyorum ya :D
ben iş yerine 3 gün gelmeyeceğim desem kovarlar fdghdfghl tamam adamın kendi işi ama olsun be dfgh

bu abi olmak istiyorum ya :D
ben iş yerine 3 gün gelmeyeceğim desem kovarlar fdghdfghl tamam adamın kendi işi ama olsun be dfgh

bizim böyle şansımız yok kendi dükkanımız var birkaç gün açma kaybettin 4-5 bin. Keşke böyle şanslar olsa. Yani tabi kendim çalışıyorum ama kendi işim de öyle 3 gün gideyim gibi bir şans yok anında kapidasin
maalesef bizim öyle bir şansımız yok taşeron ekip olarak çalışıyoruz iş akdi için yapılan taahhüt sözleşmesine uymak zorundayız aksi halde cezai müeyyide uygulanacağını tarafımıza açıkça beyan ettiler
ben de bürodakilerle kavga ettim. Yeterince işim var ek iş istemiyorum diye. Oğlum darlama bizi tatil al falan dediler ama evrak işlerim var bir yere ayrılamıyorum ki. ☹️
Cevap
42Cevap
İşim olsa çalışırdım sıcak fark etmez
İş yeri sahibi olmak böyle bir şey. İstediğin zaman keyfine göre kapat. Herkesin eline geçmez bu fırsat
Kendi işimizde bizimde böyle bir şansımız yok. Asgari darbe ve nüfus sayımı hariç bayram seyran demeden her gün çalışıyoruz. 🤦🏻
Tanıdığım tüm Adanalıların birkaç tahtası eksikti ve benden seri konuşanlar hep Adanalı çıkıyor. Cidden oranın havasında suyunda bir şey olsa gerek.
Üzerime alınmıyorum. Her insan bir değildir. Adana sıcak memleket olduğu için insanı sıcak kanlı olur. Bir de her Adanalıyım diyen Adanalı olmuyor. Mesela adamın babası Antepli, Adana'da doğmuş diye Antepli olduğunu kabul etmiyor. Adanalıyım diyor. Üniversite de yeni tanıştığım biri vardı. Nerelisin dedim Adanalıyım dedi. Ben de Adanalıyım hangi köyünden dedim. Babam Malatyalı dedi. Oğlum baban nereli ise oralısın. Kütükte ne yazarsa o. Niye aslını inkâr ediyorsun dedim. Ben Adana'da doğdum o yüzden Adanalıyım diyor hâlâ 🤦 yani karşınıza çıkan her Adanalıyı gerçek Adanalı sanmayın. Adana zamanında doğudan çok göç aldığı için yerlisi ile göçmeni iç içe geçmiş durumda. Adana Haberlerinde çıkan cinayet, gasp, hırsızlık suçu işleyenlerin çoğu da doğulu. Mesela sıfır1 dizisini çekenler bile Adanalı değil Diyarbakırlı
@Mentalite01 iyide o zaman sende gerçek adanalı değilsin malazgirle orta Asya'da Anadolu'dan
Gelmedin mı? Yani orta asyalısın sen niye adanalıyım diyorsun da orta asyalıy8m demiyorsun ve aslını inkar ediyorsun?
@Mentalite01 Orta Asya'dan Anadolu'ya geldin yani sende Adana'ya sonradan geldin sende kendine adanalıyım deme
@Herhangibirinsanım benim 7 kütüğümde orta asya yazmıyor. Adana yazıyor. Senin mantığa göre evrimciler Afrikalı Türk değil. Maymunumsudan türedikleri için kendilerine insan dememeleri lazım. Tüm insanlar da kendini ABD'li Japonya'lı değil Hz. Adem ve Hz. Havva Arafat' ta çoğaldığı için bütün insanların Arafatlıyım demesi lazım
Memleket; 'Ülke veya bir kimsenin doğup büyüdüğü, aile bağıyla da bağlı olduğu yer' demek.
@rekreasyonistt askere giden neden o zaman künye verilirken doğduğun yere göre değil kütüğe göre veriliyor bunu bir araştırın bir zahmet.
Memleketi sormuyorlar çünkü amaç ölüm halinde kişinin kaydını kolay bulmak. Asker çocuğuna verdiğin örnek…
Kütük nere ise oralısın askerde bile çünkü kişinin kaydını bulabilmek için doğduğu yere değil kütüğüne bakılır. Baban nereli ise oralısındır çünkü.
Sana göre öyle. Memleketin kelime anlamını zaten açıkladım. Ben de sorulursa doğum yerimi (memleket) söylerim, gerisi başkasını ilgilendirmiyor. Bu arada şimdi hatırladım, künyede de memleket yazar.
Tamam sizin aile nüfus kayıt örneğiniz de babanızın, dedenizin memleketi İstanbul yazarsa siz Şırnak'ta doğarsanız aslen Şırnaklı olursunuz size göre sanmaya devam edin 😂
@Mentalite01 nerelisin? Cevap: Adana aslen nerelisin? E devlette soy ağacımda babam , dedem Diyarbakır yazıyor ama ben Adana'da doğduğum için aslen Adanalıyız😂 çünkü TDK öyle söylüyor 😂
Yanlış bilinen şeyi diretiyorsun. Doğrusunu yazdım. Konuşmak gereksiz.
Söz konusu Adanaysa her şey olabilir vala 😂 ama güzel kafalar gerçekten. Nasıl oluyorsa öğrenmek lazım ki bende yapayım 😂
Ne var bunda ben her hafta 3-4 gün çalışırım
Tabi dükkan kira değildir ev kira değildir rahattır
Adana'da normal bir gün sjdkdşfjlf bende işletmeci olsam böyle olurdum
Merhaba,
Böyle bir şansım var yalan söylersem eğer aksi halde iş yerinden izin alamam! 😅
Demek ki adamın geliri geçimi için yeterli olabiliyor ya da başka planlar var bilemezsiniz.
Adana sıcağını görmeden kimse yorum yapmasın. Bugün bile alev alev yanıyor ortalık
Fırıncı veya dönerci veya ütücü vb gibi iş gereği sıcak başında olan işçi ne yapsın?
serbest meslek grubunada olmanın en avantajlı noktalarından birisi işte bu vatandaş ((: imkanım yok olasılığım yok
Bakın ciddi diyorum adananlı insanları dalga konusu almayın cidden aşırı sıcak beyinlerini yakıyor Alev alıcak adana nerdeyse
Niye ben yazın hiç çalışmıyorum.
😂
Yazın 3 ay tatil.
öğretmen misin
Yoo kendi iş yerimiz var bekarım.
Abime bırakıyorum o köle (evli).
Yazın ben çalışmıyorum kışın yiyecegim pada ve ssk mı ayarlarım. Haziran başından eylül başlangıcına kadar gitmem. 🤷🏻♂️
Benim babamın kendi işi olmasına rağmen işi olmayanlardan daha çok çalışıyor hahahshs
İş yeri kendisininse sorun olmaz
sağlık önemli..
Biz<de adanada evden çalısıyoruz çok çlok sıcak
Ben özgürce çalışıyorum haftada 1-2 saat sadece
Kazanamıyordur belkide
Iyi yapmis bence dok guzel hareket
Haklı nemden de fenalık geçiriyor insan
Herkesin harcı değil bu doğrusu
Bunu da kaptırmadık helal olsun Adanam haksjajfs.
😂
Aşırı haklı. Sağlıktan önemli değil.
Çok haklı bir isyan 😅
Valla bugün keyfe işe gitmedim gezdim motorla
Müşteri kaybı korkusu da yok. Heybesini doldurmuş
Şimdi daha iyi anladım ne kadar sıcak olduğunu...
Dükkan benim olsa bir ay açmam.
İstesem 1 ay calismmam
adana rahat memleket yaa kimse sorun yapmaz :D:D
Ahahsh çok iyi 🤣
Yok bizi direkt kovarlar işten.
Hayır
valla helal olsun :D
Güzelmiş
Herkes bunalıyor.
Adamlar hakli
Evet bilmiyorum Sen adanada. misin
keşke olsa
adam haklı...
adamm
bu şansım var
Abi de haklı napsın
Adamdaki lükse bak aq😀😀
Haklı
Agada benim paşada işçi olan düşünsün
imkanım var evet
Adam haklı
Evet
Varr
Malisef yok
Helal adama mk
keşkeee
Adam haklı
Haklı adam yapacak bir şey yok
🤣yok hayır
Olay budur
Evet öyle şansım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?