Bebeğinizin olacağını öğrendiğinizde kaynananız yanınıza yerleşirse tepkiniz ne olur?

Merhaba eşimle 1 sene 3 Aydır evliyiz ikimizde çalışıyoruz mesleğim olduğu ve sevdiğim işi yaptığım için uzun süre çocuk düşünmüyorduk ama bu aralar eşim sık sık bebek konusu açıyor olumsuz yaklaşmadım bende biraz olumlu bakmaya başladım ama beni soğutan asıl durum hamile kalırsam ve hamilelikten sonra kaynanamın yanıma yerleşmek istemesi eşimin ablası Almanya da yaşıyor 3 çocuğu var ama kaçarak gittiği için eşimin anne ve babası hiç görmedi torunlarını bende görmesinler demiyorum tabiki gelsinler yılda 15-20 gün kalsınlar ama evim ayrı olsun istiyorum evimde zaten küçük 80 metre kare evlendiğimden beri görümcem zaten sürekli bizde 1-2 ay kalıyor gidiyor birde bebek olunca hepsini kaldıramam daracık evde siz olsanız ne yaparsınız

Bebeğinizin olacağını öğrendiğinizde kaynananız yanınıza yerleşirse tepkiniz ne olur?
Cevapla