Eltim bana yalan söyledi, nasıl davranmalıyım?

Eltim özel hastanede sezeryan olmuş fakat ben bebeği için tebrik amaçlı aradığımda bana normal doğum yaptım diye yalan söyledi bir de benim nikahım olmuştu bu arada gelemedik bebek dogabilirdi her an tebrik ederim diye söyledi ve nikah olalı bir ay olacaktı mesaj atmıştı sadece aramadı :) aile grubumuz var dün nişanlım para gitmiş fotosunu paylaşmış abisi sonra bebeğin fotosu azcik şakalar felan döndü kayinpederim sakacidir biraz. Sizce ben bir şey yazayım mi ya da nasıl davranayim? Gerçekten çok kırıldım sonuçta bende o ailedenim ve bana yalan söyledi

Güncellemeler
+1 yıl
Para ne alaka sjsjs klavye azizligine uğradım onlara gitmiş diyecektim
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada abisi ve eltim tüm aileyi sömürüyor şu an bitmeyen bir borçları var aile kurdular, çocuk yaptılar hep beraber bakıyorlar evlendiklerindwn beri para istiyorlar böyle olacaktilar da ne diye evlendiler buna da sinir oluyorum. Benim nişanlım her şeyi kendisi yapıyor ev eşyası vs bende en luksunden aldırmıyorum ki bizim ilerde borcumuz olmasın düğüne daha var o zamana kadar ödeyebiliriz. Herneyse kadın luksunden döşedi her yeri yediler somurduler aileyi.
Eltim bana yalan söyledi, nasıl davranmalıyım?
Cevapla