Sizce kızların iletişim kursuna gitmesi gerekmiyor mu?

Herkes üstüne alınmasın ama çoğu Türk kızının iletişim dersi alması gerektiğini düşünüyorum. Gelişen sosyal medya dili ve asosyalliğin birleşmesiyle konuşmayı unuttular diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce kızların iletişim kursuna gitmesi gerekmiyor mu?
Cevapla