Karar veremedim hediye saat mi iyi olur yoksa dediğim gibi pahalı bi mekanda akşam yemeği mi
iki ablama enişteme bi de anne babama alıcam alırsam
Karar veremedim hediye saat mi iyi olur yoksa dediğim gibi pahalı bi mekanda akşam yemeği mi
iki ablama enişteme bi de anne babama alıcam alırsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hastamısınız? neden illa Guess marka ya da lüks ve pahalı mekan olmak zorunda?
Niye olmsın
Başka bir marka konulu mesaja yazdığım yorumu buraya yapıştırdım.
Gereksiz marka takıntısı günümüzün tüketim toplumunun sömürülmesindeki en güzel araç. Marka damgalı eşeklik geliyor bana. Bana ek bir katkısı yoksa neden markaya para vereyim? Ayrıca günümüzde elbise alayım 10 yıl giyeyim kimse demiyorsa pazardan alıp giymenin ne mahsuru var? alır 1-2 sene giy sonra değiştir.
marka alacağım diye böbreğini satacak insanlar vardır. ipad1 ya da 2 için çinde böbrek satanını duymuştum. acaba bugün 10. böbreğinide satıyormudur beyinsiz?
Yok beee ben çyle birisi değilim yanlış anladın beni hani hediye olacak diye marka alıyorum hediyeleri kaliteli alırım sadece yoksa dediğin gibi benim öyle takıntım yok giyimde falan
gerek yok işte herkesin mutlu olacağı bir mangal yapacağınız bir yer bul daha eğlenceli olur.
Farklı bir şeyde olabilir sen ağızlarını yoklayıp öğrenebilirsin.
Doğru dedin ben bir araştırayım! Güzel fikir verdin
Hediye al yemek sonra sıçılıp gidicek
Yemeğe götür
Pahalı mekanda yemek