Birçok karikatürde hep bu tarz şeyler var. Acaba niye ☺️

Birçok karikatürde hep bu tarz şeyler var. Acaba niye ☺️

Evli olmayanlar sevgilisinden, sevgilisi olmayanlar sevgilisizlikten şikayet ederler şikayet ettiklerinde. Yani ben evliyken yasak ilişki yaşadığım sevgilimden herhangi bir şikayetim olmaz demi 😂
İnsanların evinin içinde ne sorunlarda karşı karşıya olduğunu bilemeyiz şimdi neden şikayet ediyorlar neden etmiyorlar genelleme yaparak konuşmak bir tarafı incitmek olur.
Erkekler evlendikten sonra eşlerini değersiz görmeye başlıyor. Eşlerini yıpratıp sonrasında kendilerinin bir suçu yokmuş gibi eşlerinden şikayet ediyorlar
Cevap
6Cevap
Odun oldukları için ve kıymet bilmedikleri için. ayrıca iki kişi de toksik olunca normal. aşk için evlenmiyorlar ki
Kendi düşüncem kimse yanlış anlamasın ben aşk evliliğini doğru bulmuyorum çünkü bazıları aşık olduğunu sanıyor kız erkek farketmez o yüzden evlenince de sıkılıyorlar birbirlerinden ve şikayetçi oluyorlar erkeklerin durumuna gelirsek bazı kadınlar masraflilar herşeyin en pahalısını en güzelini maddi durumları iyi olması bile en iyisini istiyorlar erkeğin elinden de birsey gelmiyor maalesef o yüzden şikayetçi olabiliyorlar
Karısını baskasina anlatan erkek serefsizdir. Sikayet eden 2 kat serefsizdir. Bi sorun varsa gidip kadinla düzgünce bagirip cagirmadan insan gibi rica ederek konuşsunlar. Sevgi ve saygi karsisinda anlamayacak, degismeyecek kadin azdır. Ama bu sikayet meselesi erkeklere özel degil. Biz toplumca sikayet eden ama hicbir eylemde bulunmayan insanlariz. Kadınları gör bir de... sanırsın kocasi degil can düşmanı... yok arkadas bizim toplumdan bi cacik olmaz..
Geçimsizlik, yanlış iletişim, nasıl olsa evlendik düşüncesi rahatlık.. Ama asıl marifet ilk günkü gibi sürdürebilmek, sevgi bağını saygıyı sadakati..
Bence birbirilerini dinlemedikleri için oturup olayı çözmek yerine kestirip atıyorlar ve kadında içinde biriktiriyor sonra zaman geçince patlama derecesine geliyo ve evine kendine bakmalı yemek hazır olmalı yemeği yapamadiysa o gün yorgunsa eşi anlayışla karşılayıp birlikte yapmalı gerekirse anlayış önemli ama bakımda sart
parası olan kadın bu devirde evlenmez
net bilgi
bu kadar canım erkeğe katlanır m ıabi sen söyle?
kadın neden tek. pe.. nisle yetinsin
zaten tüm erkkekler önünde köpek oluyor bu çoğrafyada
insan evdadi iste ne yaparsan yap yaranamazsin
Insan evladi nankördur ondan
Kendilerinin mayasi saglam olmadigi icindir
Brnim cevremdejiler tqm tersi hrpsi mutlu evlen diye baskı yapıyor
İnsanlar sahip olduğunun kıymetini bilmez karısı başka Bi erkeğe gitse kafayı yer ama
Artk eşleri nasl kafa ütülüyorsa her gün trip çekmekten bıkmslar
Çünkü karakterleri anca şikayet etmek
Kadınını veya kocasını alıp karşısına insan gibi iki kelime konuşsa belkide düzelecek her şey
Doğruları söylediğimiz icin
hergün aynı yemeği yemek istemediklerinden
Başka kızları beğeniyorlar
Empati yapamamak
Tatmin olmuyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?