Urfa'da sıradan bir dam günü havası 😃 damdan dusmesek iyi 😃

Urfa'da sıradan bir dam günü havası 😃 damdan dusmesek iyi 😃

Burada güzel uyunur ancak börtü böcek olmadığı sürece cibinlik olsa belki daha korunaklı olur diye düşünüyorum. Eskiden bağlarda bahçelerde meyve hasat zamanı cibinlikler çok kullanılırmış
Bizim evimiz köyde her yer ağaç yeşillik dağ falan ve iki katlı her akşam kahvemi ve kitabımı alıp dama giderim uyuduğum zamanlarda oluyor tabikide heleki hafif rüzgar da esiyorsa üff müthiş bir his yeminle
Cevap
7Cevap
istemem.
Sizin damınız mı. Ben sadece filmlerde gördüm hiç damda uyumadım.
Yok börtü böcek gelir beni ısırır ve alerjik reaksyon geçiririm. Hastanelerde uğraşamam...
Ben o hatayı bir kere yaptım ve bacağımı kırdım, bir daha damda uyumam 🤣🤣
Meteor yağmuru güzel izlenmiştir buradan. Börtü böcekten korkmasam ben de dama çıkardım.
Gece serin oluyorsa o köşeye geçip kahve içeceksin
Ben böyle yerleri çok severim kültür kokuyor resmen geçmişe goturuyo insanı sohbet muhhabet ayyy ne güzel ya
Dam evden daha sıcak Türkiyenin rekorunu kıran yerdeym klima açık olmazsa yaşıyamazsn
Ben uymak isteseydi olmaz ama olsaydı bile yapmazdım kilima takdiridir daha saglikli
Eeevet gökyüzüne bakardım sanırım uyuyamazdım
Evet ya dam olsa uyunur
Isterdim hatta yapmisligim cok oldu
sonra bacak niye kırıldı
En son damda uyudugumda yilan gelmis yani uyumam
Açıkçası güzel olurdu uyumak isterdim
Evet güzel olabilirdi
sabah çiğ düşmezse iyi
Evet, bir de sevdiğinle sarılarak..
Evet , evet sonsuz kere evet 😍
Bilmem burada pek mumkun degil (Fransada)
🙄😏gerek yok kardes
Off mis gibi ya beni buraya atsınlarrr 🫠
O kadar kolay olsaaa
Yess. Çalışmıyorum ben öğrenciyim 😄😂
Yaşım doğru değil ki 😄
Daha çok vaktim var
Zor umarım düzelir 🥲. Oldukça
Üni olduğumu kim söyledi 😄
Evett 🥹
Kendimi koruyabiliyorum
☺️☺️
Yarimin koynunda uyumak isterim, damda değil
Sen?
Maviş maviş olsun
Damda uyumak istemezdim
Evde klima var😄
Evet akşam uykusu çok güzel
Dam sıcak olmuyor mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?