Bende bunu düşünüyorum zayen yukarda komşunun teyibi çalıyordu yani anlık olarak kulağıma geldi gitti ondan sonra teyipten şarkılar da geldi kulağıma yani onun teyibinden gelmiş olabilir bende sela sesine benzettim büyük ihtimal yani teyip çalmasa neyse ama çaldıgı için ondan gelme ihtimali çok yüksek durduk yere duymadım çünkü
Ama dün gece hatta sabah onun fısıltısıni duydum sanki bişey diyodu daha öncede yaşadım anneme söyledim ama rüyanda olmuştur dedi muskayida çıkardım zaten çok nadir olsada bazen oluyo işte eskisi kadar sık olmasada
Her gün nerdeyse sonra işte rüyalarımda garip şeyler görüyodum normalde pek görmem sonra işte uykumda bağırirdim sebepsiz korku olurdu içimde ürperti falan olurdu
Teşekkür ederim sağol anlatırım sende yazabilirsin bu arada geçmiş olsun iyilesirsin inşallah çabucak 🙏 annem cigerinden hasta ricam sende onun için dua edersen çok sevinirim
Ay çok geçmiş olsun okurum tabikide Allah acil şifalar versin annene Allah burnunu kanatmasın uzun ömürler versin sanada annene de ❤️ tekrardan çok geçmiş olsun canım benim
Gölge gibi çok hızlı hareket ediyolardı bazen arkamda bişeyin oldugunu hissediyodum falan bi kere zaten tam dibimde çok kötü bi enerji hissetmiştim falan öyle yani
Lan sela oldugunu bile tam bilmiyorum diyorum teyipten gelmiş olabilirdi yani psikolojik ilaç kullanıyorum ztn bir gün içmeyi unuttum olamaz mı psikolojim bozuk zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
öyle duydun sanmış olabilirsin, halüsinasyon olabilir, uyku sersemliğinden olabilir
Bende bunu düşünüyorum zayen yukarda komşunun teyibi çalıyordu yani anlık olarak kulağıma geldi gitti ondan sonra teyipten şarkılar da geldi kulağıma yani onun teyibinden gelmiş olabilir bende sela sesine benzettim büyük ihtimal yani teyip çalmasa neyse ama çaldıgı için ondan gelme ihtimali çok yüksek durduk yere duymadım çünkü
Zaten ripelis diye ilaç kullanıyorum içmeyi bir gün unuttum onun da etkisi olablr halisinasyon görmüş olabilirim tskrler
benzettin o zaman
Bencede
Duymadım ama musallat yaşadım uzun zamandır rahatım hatta muskayida takmıyorum ama bugün annemin fısıltısıni duydum bildiğin
Annen vefat mı etti başın sağolsun ettiyse nasıl durumlar yaşadın özelden anlatabilirsin
Yok etmedi annem yaşıyor şükür
Ama dün gece hatta sabah onun fısıltısıni duydum sanki bişey diyodu daha öncede yaşadım anneme söyledim ama rüyanda olmuştur dedi muskayida çıkardım zaten çok nadir olsada bazen oluyo işte eskisi kadar sık olmasada
Zaten annem o ara uyuyordu ama kulağıma fısıldadı gibi onun sesiydi işte ama ne dedi hatırlamıyorum adımı söylediğini hatırliyorum
Bu tarz şeyler ben musallat yaşadım ama senin gibi ezan sesi duymadım benim etrafımdan Karaltilar geçiyordu
Her gün nerdeyse sonra işte rüyalarımda garip şeyler görüyodum normalde pek görmem sonra işte uykumda bağırirdim sebepsiz korku olurdu içimde ürperti falan olurdu
Bi aralar evde olmadığı halde sinek sesleri duyuyodim
Bende yerlerden seslerin geldiğini falan duyuyorum psikolojim alt üstü oldu
Sen daha önce ritüel büyü vs gibi şeylerle uğraştınmi veya ailende uğraşan biri oldumi
Yok vallaha büyü işinden çok korkarım asla bulaşmam ama sela sesinden de emin deglm duydum mu diye
Hım o zaman psikolojiktir belkide ilaç kullaniyorum demişsin yan etkisi olabilie
Haklısın ilacımı içmeyi unuttum bide içmeyince deliriyorum zaten inşallah ölmem 😭seninde derdin olursa hiç çekinme gel anlat beraber dertleşiriz
Teşekkür ederim sağol anlatırım sende yazabilirsin bu arada geçmiş olsun iyilesirsin inşallah çabucak 🙏 annem cigerinden hasta ricam sende onun için dua edersen çok sevinirim
Ay çok geçmiş olsun okurum tabikide Allah acil şifalar versin annene Allah burnunu kanatmasın uzun ömürler versin sanada annene de ❤️ tekrardan çok geçmiş olsun canım benim
Çok teşekkür ederim canım sanada çok geçmiş olsun Allah sana ve annene babana kardeşlerine varsa eger uzun ömürler versin 🙏❤️
Çok tsk ederim canım benim cümlemize Allah uzun sağlıklı ömürler versin inşallah
karaltıları tarif etsene neye benzediğini
Gölge gibi çok hızlı hareket ediyolardı bazen arkamda bişeyin oldugunu hissediyodum falan bi kere zaten tam dibimde çok kötü bi enerji hissetmiştim falan öyle yani
Kötü bişeydi çok şu an çok daha iyiyim
simsiyah mıydı ayrıntısız
Evet
Neden
Bende görmüştüm de aynısı mı diye karşılaştırmak için
Anladım canım ama dediğim gibi simsiyah bişeyler işte
3 gün içinde öleceksin.
Niye öyle diyon mk
Selan okunmuş malum olmuş duymuşsun
Ne dememi bekliyon
Lan sela oldugunu bile tam bilmiyorum diyorum teyipten gelmiş olabilirdi yani psikolojik ilaç kullanıyorum ztn bir gün içmeyi unuttum olamaz mı psikolojim bozuk zaten
Teyyipten gelmişse hadi yine iyisin önemli görevlerde yer alırsın yakında
Tövbe kardeşim
Tabi ki hanımefendi sizinle sohbet etmek istiyorum
Yiiioooooi
Hiç duyan birini tanımadınız mı
Alin şunu burdan ya
Dalga geçme krdşm ciddiyim ben
Bende ciddiyim safinaz
Bana anlat.
Özele gelir misin
Haykr
Hayır duymadım