Durup durup ağlama nedenimi yazıcam iç dökme :D?

Üni mezunumm ve 1 senedir evdeyim neden çalışmadım bilmiyorum hiç içime sinen bir iş olmadı (tecrübe desen 0,1) bende evdeydim son zamanlarda bok gibi bir işe girer gibi oldum bir anda ondan kurtulmak için büyüük bir çaba gösterdim ve GÜZEL MÜKEMMEL BİR İŞ BULDUM bende en başta bayaa şaşırdım şart ve olanakları HARİİKAAA tecrübem yok diyorum burada kazanırsın diyorlar ve mevkisi de iyi sorunu (bence değil ailemin sorunu) yönetici full yurt dışı arada tr geliyo onda da yemekler ve toplantılar ile geç saate kadar (10-11) kadar çalışman gerek ve şansıma 2 iş gününden eve 11 de gittim ailem bunu polemik haline getirdi ve işten çıkmam için baskı üstüne baskı uyguladılar eger gidersem die tenditler falan bende gizliden gittim ve haber verdim ailemin tepki gösterdiğini patron git ve düzeltebilirsen düzelt seni aramızda görmek istiyoruz daha 2 gün ama alıştık dedi ciddili surat ifadesi bile belli etti bende eve geldim ve baktım düzelme yok mesajla bildirdim üstüne aradım söyledim aradığım zaman da biraz ağladım adamın da moralleri 0 (yaş 75-80) pazartesi günü çağırdı bi gelir misin die gitmeli miyim bilmiyorum kafam çok bulanık ve sürekli ağlıyor ve depresyondayım sanırım ne b*k yicem bilmiyorum dayanabilirsen dayaN Ali Cabbarr

Durup durup ağlama nedenimi yazıcam iç dökme :D?
Cevapla