Anne ve babanın mutsuzluğunun faturasını niye hep çocuklar öder?

Mutlu ailede doğup büyümek çok büyük nimetmiş. 30 yaşına da gelsen 90 yaşına da gelsen çocukluğun b*k gibi geçtiyse hayatının tümü b*k gibi geçiyor

Anne ve babanın mutsuzluğunun faturasını niye hep çocuklar öder?
Cevapla