Mesajlara anında veya kısa sürede dönülmesini bekleyenler sıkıntılı değil mi?

Kimse kimsenin kölesi değil. Ahbabı sevgilisi eşi değil. Burası reel hayat değil. İnsanın müsait olma zaman dilimini dahi kendi keyiflerine göre ayarlamaya çalışıp, mesajına geç dönüş yapılmasına müdahale edenler, buna trip atanlar, tepki gösterenler... tedavi olmalısınız. Saygı, karşıdakinin hemen cevap vermesini beklememeyi gerektirir.

Mesajlara anında veya kısa sürede dönülmesini bekleyenler sıkıntılı değil mi?
Cevapla