Annem ve babam çok bakımsız ve her yere ter kokularıyla gidiyorlar, cahilce konuşuyor annem. Mesela kız üstüne crop girmişse ayiplar falan. Ben de utanıyorum onlardan. Hatta sesi O kadar yüksek ki annemin hep bağırarak konuşur ve rezil olurum. Babam da hep kirli giyinir yüzü başı pistir ve Benim galiba hiç sevgilim olmayacak sırf onlar yüzünden 🥲. Kimseyle tanıştıramiyorum çünkü Ben de nefret ediyorum.. Bakın pislik neyse de cahilce ve kafası kit olmalarına katlanamıyorum, ne yapmam gerek?
Ailem çok cahil, bunun için utanıyorum. Ne yapmam gerek?
@AstralZeka Referansları veren soru sahibi... Ben dünyada oransla olarak vücudunu açan kadınların bilimsel hiçbir başarı sağladığını görmedim. Açıldıkça et satışları ve seks ticareti artıyor.
@AstralZeka Şu sıralar ucuz et servis edilmeye başlanmış piyasaya.. Ülkeye şeriat gelecek diye, gelmeden herkes ağzı tadıyla et yesin diye açılan açılana :D
@AstralZeka Hiçkimseye "Şeriat istiyorsan şeriat ile yönetilen ülkelere gidebilirsiniz?" deme hakkın yok. Halkın çoğunluğu nasıl istiyorsa yönetim şekli o'dur. İster şeriat, ister komünizm, ister krallık... Kimseyi kovamazsın. Rahatsız olan gider.
Rahatsız olan sizsiniz Hem de kafadan , niye cumhuriyeti ilan etmiş bir ülkeye şeriat güzellemesi yapıyorsunuz? O zaman dedeleriniz memnun değilse gitseydi de sizle uğraşmak zorunda kalmasaydık Halk zaten seçmiş neyi uzatıyon?
@AstralZeka Siz bizimle uğraşmıyorusnuz. Öyle bi hakkınız zaten yok.. Sadece bizi rahatsız ediyorsunuz. Bu ülke bizim. Siz hak sahibi değilsiniz. Hadi yürü Uganda'ya..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
seni lincleyenler olabilir sasirma.
Ben seni anliyorum ama maalesef kimseyi degistirmezsin. para kazanip kendini kurtarmak tek yontem
Sen de utanıyor musun
Goruntulerinden degil ama bazi davranislari ve soylediklerinden evet. Cok sinirli egolu insanlar. Baskasi bir hata yapinca mutlaka bir rezillik cikar
Allah annene ve babana sabır versin senin gibi evlatları var. Yazık, çok yazık! İnsan kaybetmeden bilmiyor tabi değer. Çok yazık!!!
Bence yaşamadan bilemezsin normal bir ailem yok
Yaşamayacağım için bilememem çok normal varlıkları olsa yeterdi benim için
doğduğun aileyi seçemesen de kendi aileni seçmek senin elinde.
Ailenden ayrılman gerekiyor.
Ailene örnek olabilirsin
Sana göre soyundukça aydınlanıyor muyuz?
Onu mu demiş?
@AstralZeka "Mesela kız üstüne crop girmişse ayiplar falan" ... Ne demek istemiş.
O kadar yazıdan oraya mı takıldın
Çok kapanmakta size aydınlanmak o zaman
@AstralZeka Referansları veren soru sahibi... Ben dünyada oransla olarak vücudunu açan kadınların bilimsel hiçbir başarı sağladığını görmedim. Açıldıkça et satışları ve seks ticareti artıyor.
Et çok pahalı et deme
@AstralZeka Şu sıralar ucuz et servis edilmeye başlanmış piyasaya.. Ülkeye şeriat gelecek diye, gelmeden herkes ağzı tadıyla et yesin diye açılan açılana :D
Şeriat istiyorsan şeriat ile yönetilen ülkelere gidebilirsiniz?
Onlarda kaçıp buraya geliyor halbuki
@AstralZeka Siz Hollanda'ya gidin.. Bu ülkenin sahibi Allah Allah sesleriyle düşmanı denize dökenlerindir... LGBT, hain, it kopuk takımını değil.
Ne diyon sen ya kafan mı güzel
@AstralZeka Hiçkimseye "Şeriat istiyorsan şeriat ile yönetilen ülkelere gidebilirsiniz?" deme hakkın yok. Halkın çoğunluğu nasıl istiyorsa yönetim şekli o'dur. İster şeriat, ister komünizm, ister krallık... Kimseyi kovamazsın. Rahatsız olan gider.
Rahatsız olan sizsiniz
Hem de kafadan , niye cumhuriyeti ilan etmiş bir ülkeye şeriat güzellemesi yapıyorsunuz? O zaman dedeleriniz memnun değilse gitseydi de sizle uğraşmak zorunda kalmasaydık
Halk zaten seçmiş neyi uzatıyon?
@AstralZeka Siz bizimle uğraşmıyorusnuz. Öyle bi hakkınız zaten yok.. Sadece bizi rahatsız ediyorsunuz. Bu ülke bizim. Siz hak sahibi değilsiniz. Hadi yürü Uganda'ya..
😂😂
@AstralZeka 😛😛😛😛😛
Cevabım yok sanma senin gibilerle uğraşmak istemiyorum
O zaman sen öğret