ATM paramı vermiyor müşteri hizmetlerini aradım kayıt aldılar bekletiyorlar sizce ne yapmalıyım?

Dün akşam yapıkredi ATM’sine param sıkıştı 5200 tl para koydum sayaca paranızı yatıramıyoruz numaranızı yazın sizi arayalım diye bi uyarı geldi ben de öyle bişey istemeyip kart iade dedim. Param içerde kaldı, müşteri hizmetlerini aradım kayıt aldılar. Çözüm süresini bekleyemem kredimi ödeyecektim 5 kuruş param da kalmadı beni madur ettiniz dedim. Para hala hesabıma geçmemiş sizce ne yapmalıyım?

ATM paramı vermiyor müşteri hizmetlerini aradım kayıt aldılar bekletiyorlar sizce ne yapmalıyım?
Cevapla