Zengin olan insanlara neden sonradan görme deniyor?

Çalışıp çabalayıp kendi emeğiyle zengin olanlara niye sonradan görme deniyor?

Ben küçükken ailemin durumu ortalamaydı küçük bir ilçede doğdum zaten, 7 yaşıma kadar da orada büyüdüm. Sonra Ankara 'ya geldik babam bir iş kurdu, son 7-8 senedir rahatız, zenginiz diyebilirim yani.

Ama benim en yakın arkadaşım olarak gördüğüm kız başka bir ortamda benim arkamdan sonradan görme köylü demiş annesi babası cahil falan demiş.

Çok üzüldüm niye böyle bu insanlar?

Güncellemeler
+1 yıl
23 yaşındayım şu an. Ankara 'ya geleli 17 sene oluyor
Zengin olan insanlara neden sonradan görme deniyor?
Cevapla