Evlendini ve bunu yaşıyorsunuz cidden ne yaparsınız?

Evlendiğimden beri kaynanamla sonra görümcele sorunlar yaşadım. Yeni bir ülkeye yerleştim kimsem yok ama onlar hayatımı kolaylaştırmadılar.. ikisinide sildim sosyal medyada tahammülüm yok üstelik böyle bir zorunluluğum yok ekli kalmalarına gerek yok bazı yerlerde engelledim (görümcem beğendiğim paylaşımları araştırıp eşime yetiştirmiş bu yüzden engelledim). Bugün ise görümcem eşime bir video gösterip videodaki kızı beni sanmış sonrada yorum yazarak “gerçi eşin beni engelledi ki zaten hahaha” diye yazmış eşim de gülmüş buna mesajlarda. Çok şaşkınım şimdi soruyorum kendime eşim benim dedikodumu yapmış mıdır kardeşiyle sizce? Çok soru var şimdi kafamda kötü oldum

Evlendini ve bunu yaşıyorsunuz cidden ne yaparsınız?
Cevapla