Babam sokakta giydiğim kıyafete karıştığı yetmiyormuş gibi evde de karışmaya başladı bu nasıl bir sapıklık?

Şort, etek, askılı, sıfır kol ve dar kıyafetler giydirmiyor dışarda bu yetmiyormuş gibi evde şort giydim hava olmuş 40 derece çok kısa odanda giy evde giyme diyor. Kısa dediği şortta öyle kısa modellerden değil diz kapağıma 3-5 cm uzaklıkta. Bunu deyince en başta bir kaldım ne diyor bu diye aradan birkaç saniye geçince anladım. Kızına da mı azıyorsun dememek için çok zor tuttum kendimi. Kadınları resmen cinsel obje olarak görüyor sokaktaki açık giyinen kızlara bakıp durur (bildiğiniz bakıyor) sonra da ayıplar bu nasıl bir sapıklık?
Babam sokakta giydiğim kıyafete karıştığı yetmiyormuş gibi evde de karışmaya başladı bu nasıl bir sapıklık?
Cevapla