Babam harçlık vermiyor diye cebinden gizlice para aldım. Yaptığım şey yanlış mı?

Maddi durumumuz çok iyi. Babamda iyi para kazanıyor ama ne bana ne de diğer kardeşlerime harçlık vermiyor. Bende dershaneye gittiğim için çalışamıyorum. İsteyincede vermiyor tartışma çıkarıyor. Babamın cebinden gizlice para alıyorum hep. Mecbur kalıyorum çünkü. Biliyorsunuz her şey para bu devirde. Yaptığım şey günah mı?
Babam harçlık vermiyor diye cebinden gizlice para aldım. Yaptığım şey yanlış mı?
Cevapla