Ailevi sorunlarımız olduğu için hamile olduğumu eşimden saklıyorum, yanlış mı yapıyorum?

Ailevi problemler yasıyoruz çok ağır bir dönemden geçiyoruz başımıza birsürü şey geldi manevi olarak çok yorulduk eşimin ortağı tarafından şiddetli Bi saldırıya maruz kaldık eşim vuruldu benimde elim yaralandı mahkeme süreçleri ve eşimin annesi beni yoruyor 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim çarşamba günü sizce eşime söylemelimiyim?

Ailevi sorunlarımız olduğu için hamile olduğumu eşimden saklıyorum, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla