Görücü usulü istiyorum. Belli bir kuralı var mı, nasıl davranmalıyım?

Aileden aileye değiştiğini biliyorum siz neler bildiğinizi anlatabilir misiniz?

Birinci derece yakınıyla bir kaç kez yüzyüze görüşme sonrası kız isteme söz ve evlilik süreçleri oluyor diye biliyorum.

Söz sonrası yine birinci derece yakını yanındayken evlenene kadar her hafta buluşulur mu yoksa yine buluşmaların sebepleri mi olmalı eşya seçimi, ev seçimi vs gibi tanışma bahanesi kullanılabilir mi ne sıklıkla olabilir vs

Telefonla iletişim sıfır mı olmalı. Dışarıda nasılsak sosyal medyada da aynı olmalıyız.

Mesela grup kurulup ailesinden biri bizim aileden birinin olduğu WhatsApp grubunda hal hatır sorulabilir diye düşünüyorum

Görücü usulü istiyorum. Belli bir kuralı var mı, nasıl davranmalıyım?
Cevapla