Aileden aileye değiştiğini biliyorum siz neler bildiğinizi anlatabilir misiniz?
Birinci derece yakınıyla bir kaç kez yüzyüze görüşme sonrası kız isteme söz ve evlilik süreçleri oluyor diye biliyorum.
Söz sonrası yine birinci derece yakını yanındayken evlenene kadar her hafta buluşulur mu yoksa yine buluşmaların sebepleri mi olmalı eşya seçimi, ev seçimi vs gibi tanışma bahanesi kullanılabilir mi ne sıklıkla olabilir vs
Telefonla iletişim sıfır mı olmalı. Dışarıda nasılsak sosyal medyada da aynı olmalıyız.
Mesela grup kurulup ailesinden biri bizim aileden birinin olduğu WhatsApp grubunda hal hatır sorulabilir diye düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hayır iki tarafta görüşmek için tamam ise dışarda cafede buluşulunur, zamanla tanırsın süreç ona göre ilerler. Normal telefonla da konuşursun mesaj ile de normal flörtten farkı birinin vesile olması
Görücü olmasının amacı zaten ayrılık olursa sonunda en az üzülecek düzeyde ayrılabilmek bir de 3. kişilerin gözünden olayların yorumlanabilmesi yani senin gözünü kör eden huylarını sana anlayabileceğin şekilde anlatabilmeleri. O yüzden her zaman iletişim sırası 3. kişinin olması gerekiyor. Olmazsa rahat konuşmalar, duygular, canım cicimler girer araya ki, ayrılıkda acısı büyük olur.
Hayatımda duyduğum en mantıksiz şey
Yaşadığım için söylüyorum. Ortada dürüstlük olmazsa kusurlarını gizleyebiliyor ve seninle hayal ettiğin biriymiş gibi konuşabiliyor. Sen de kendini kaptırıp onun için aylarca çaba sarf ediyorsun ve kusurlarını gördüğünde yerle bir oluyorsun. Kabul etmek ve etmemek konusunda uykusuz haftalar sonrası ya başka sakladıkları da var mıdır vs gibi beynini yiyorsun. Yaşamamış olabilirsin. Kimsenin yaşamasını istemem zaten. Kötü niyetli insanlardan bunaldık...
Elektrik almak kapılmak isteyen her halükarda yani yanında biri olup olmaksızın kapılır. Ben çok ilk buluşmalara gittim g. usulu ne kadar mükemmelmiş gibi rol yapsalar da asla etkilenmedim
Tabi, ilk görüşmedeki etkilenme konusu dediğiniz gibi ama ilerleyen süreçlerde de 3. kişiler tarafından izlenirseniz, size edepsizce, rahat rahat konuşamaz. Duyguları karıştırmazsanız birbirinizi tamamen tanıdığınızda sonu ayrılık olursa zerre pişman olmadığınız bir geçmişiniz olur. Öbür türlü en basit örnek seviyorum dedin o zaman niye ayrıldın ve daha bir çok örnek sayılabiliyor.