Kız olarak mi doğmak isterdiniz erkek olarak mı?

Ben kesinlikle erkek olarak doğmak isterdim. Erkeklere bakıyorum kadınlığı çok basit görüyorlar. Hani en çirkin kadın bile hiçbir şey yapmasa da herkes peşinde. Veya kadınların çalışmasına gerek yok falan gözüyle bakıyorlar. Herkes peşinde de adam akıllı düzgün biri olmadiktan sonra neye yarar. Herkesin kullanmak amaçlı yaklaştığı belli zaten. Erkeğin parasını yemeyi kendine yediremiyorsan yine aynı sekilde çalışmak zorundasın. Hiçte basit değil bence. Erkek olmak çok daha avantajlı geliyor bana

Kız olarak mi doğmak isterdiniz erkek olarak mı?
Cevapla