23 yaşında hala sevgilim olmadığına ve hiç istediğim gibi biri yazmadığına göre evde kalmış mı derler?

Çok güzel olduğumu hissediyorum herkes de söylüyor ama kapalıyım bi de erkekler yazsa da çoğu tipsiz ya Türkiye’deki erkekler, kızmayın üzüldüğüm için söylüyorum

23 yaşında hala sevgilim olmadığına ve hiç istediğim gibi biri yazmadığına göre evde kalmış mı derler?
Cevapla