Bıktım cidden. Benim hiçbir sorunum yok ailemle. Ama onlar önümde kavga edince geriliyorum. Psikolojim altüst oluyor. Dinlemek istemiyorum. Bir an önce üniversite acilsada gitsem modundayim daha 2 ay var ama. Millet kyk yurdundan şikayet eder, ben yurda gidince nefes aldım cidden. Seneye mezunum. Atanirsam başka şehir istiyorum. Çünkü evdeki gerginlik beni geriyor. Of bir tavsiye verin.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Neden kavga ediyorlar
Ortada bir sebep yok. Karakterleri birbirine çok zıt. Sürekli birbirlerini bozma peşindeler. O diyor bunu bana niye böyle dedin o diyor niye böyle yaptın. Her şey bir kavga sebebi onlar için
nedenki kavga ediyorlar altta yatan nedir
Altta yatan neden birbirlerine hep zıtlar. Düşünceleri hep farklı. Birbirlerini eleştiriyorlar sürekli. Ondan tartışmalar çıkıyor.
ilginç Allah yardımcın olsun bende babamla anlaşamazdim 18 li yaşlara kadar 20 yaşında ayrıldım evden kendi hayatım var artik
Ne güzel en büyük hayalim kendi evime çıkmak. Bu ekonomide nasıl mümkün olursa tabi.
gayret edeceksin ben yapacağım dedim yaptim hım yeri geldi zorlandım yeri geldi çekilmez cins insanlarla muhatap oldum ama hepsi geldi geçti
Senin adına sevindim. Umarım bende başarırım
teşekkür ederim ama ilk önce ekonomik özgürlüğünü al okumana bak ben 2 yıllık üni bitirdim hor görduler neden fakülteye tamamlamadın dediler o 2 yıllık bölüm sayesinde iş sahibi oldum tabiilk önce allahın izniyle.. İlk önce adam yerine koymuyorlardi iş sahibi olunca beyefendi pasa olduk ne çeşit insanlar varya ama bu dünya gelip geçici canını sıkma her şey gelir geçer elinden geldiğince derslerine asıl birakma
Teşekkürler pes etmek yok 😊
rica ederim görüşmek üzere takma anneni ablanı çık dışarı ortalık sakinleşene kadar gelme kafanı dağıt iyi gelecektir psikolojik olarak
Şimdi çıkacağım dışarı takmamaya çalışıyoruz işte.
hım iyi
Sen evin uslu kızı mısın
Evet uslu kızıyım. Benim hiç bir sorunum yok ailemle. Ama bu gerginlik beni bitirdi.
Ablanın kulağını çek büyüğüne öyle yapma de
Bu seferde benle tartışır. Zaten ben umursamıyorum cevap vermiyorum o yüzden benle derdi yok. Bi cevap versem benide araya katar.
Galiba sinir hastası ablan
Sinir hastası değil. Sadece hep kendinin doğru olduğunu düşünüyor. Haksız olduğu hiçbir şey olamaz onun için.
Balık burcu mu
İkizler
Ablanı ben alayım kurtul sen de
Ömrünü yer bence 😅
Yesin be ben de onu yerim o benim bitanem 😂
Bizim evde aynı
Yalnız olmadığımı bilmek iyi. Çok bunalıyorum. Sadece ben mişim gibi geliyor. Ee sen nasil başa çıkıyorsun bu durumla?
21 yaşındayım, psikolojimin bozulduğunu düşünüyorum, stresten takıntilarim çıkmaya başladı
Bende 21'im umarım bir gün kendimize ait bir hayatımız olabilir. Sessiz gürültüsüz sakin.
Kesinlikle öyle
üniversiteye başlıcam inşalalh çıkarsa. Şehir dışı da yazdım hayırlısı
Valla ben üniversiteye gittim. Bir ferahlık geldi. Umarım çıkar. Hayırlısı olsun.
Sağol:)
Takma onları