Eski sevgilimin fotoğraflarını babasına atayım mı?

merhaba ben fakir bir aileden gelen çocuğum ve bu yüzden hiç kız arkadaş yapmıyordum özgüven eksikliğim vardı. ve hiç ortamım falan da yoktu. Gecen sene yazın sanayide ise başlamistim cebime az da olsa para girince ozguvenim yerine gelmişti ve kız arkadaşım olmuştu bu kıza o kadar çok bağlanmıştım ki her şeyde ilkim bu kız olmuştu. ilk defa bir kızın elini tutmuştum... ve biz ilişkiye de girmiştik ikimizinde ilkiydi. neyse benim kendimce çok önemli anneme babama en yakın arkadaşıma bile açmadığım içimi kemiren bir derdimi ona açmıştım. anlatmıştım onunla hatta sabaha kadar çözüm aramıştık beni yalnız bırakmamıstı ağlamıştı hatta böyle olunca ben daha da bağlanmıştım tabii:) neyse böyle gitmedi benden sıkıldığını gördüm mesaj olarak arkadaşına yazmış buluştuğumuzda görmüştüm. ve bunun sonucunda ayrıldık. ama ben yine de yazıyordum çünkü çok bağlanmıştım ve sonra arkadaş grubunda benim ona anlattığım içimi kemiren derdimle dalga geçmişler:) gülerek yazdığı mesajları gördüm. benim ona olan çabamı peşinden koştuğumla dalga geçmiş. gulmusler eglenmisler. ve arkamdan bana varoş demişler ve bunu demelerine izin vermiş hatta belki o da dedi:) ben bunları da öğrenince okulu bıraktım açığa geçtim devam edemedim o kadar çok üzülmüştüm ki saçlarımı kazıttım kışın evden dışarıya bile çıkmadım. çeşitli ilaçlar kullandım. sabaha kadar ağladığım günleri hatırlıyorum. şu an pek değişmedim ama yine iyiyim.1 sene geçti tam olarak ve benim aklımda da onun bana attığı bazı çıplak fotoğraflarını babasına göndermek istiyorum çünkü babası kızını o kadar temiz sanıyor ki.. bende öyle sanmistim. ama yapsam mı yapmasam mı bilmiyorum o benim her şeyimle dalga geçti eğlendi ama ben yine de düşünmek istiyorum. sizin fikrinizi de almak istedim teşekkürler :)

Evet Dostum O Bunu Haketmiş
Hayır Atma ne yaparsa yapsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eski sevgilimin fotoğraflarını babasına atayım mı?
Cevapla