neymiş yemi burada yiyip başka kümeste yumurtluyormuşum :D
bunlar ne komik insanlar ya, gelişmemiş ülkeden gelişmiş ülkeye gitmek benim hakkım. Bunlar niye böyle sığlar
neymiş yemi burada yiyip başka kümeste yumurtluyormuşum :D
bunlar ne komik insanlar ya, gelişmemiş ülkeden gelişmiş ülkeye gitmek benim hakkım. Bunlar niye böyle sığlar
Ne alaka? O zaman herkes kendi şehrinde okusun hiç sınavlara da gidilmemiş olur. Uzağa evlenen aralar ile de gel git olmasın. Başka şehirde olup da yıllardır İstanbul yaşan kişilerde k yerine dönsünler. Ne gerek var dimi? onlarda doyduğu yerde çünkü doğduğu yerde değil
Kendi ülkende doktorluk yapmanı istiyorlar çoğunluğun din inancı farklı olduğu içinde istemiyor olabilirler ailen yanlarında olmanı istiyor da olabilir ama bu senin tercihin kendi isteğine önem ver illaki sana saygı duymak zorundalar
Cevap
13Cevap
Bence dinleme hiç birini
Hain değilsin akıllısın, mantıklısın ülke artık bitti benim gözümde, bu saatten sonra türkiye de en basitiyle marketten bile bişey almak israftır, zarardır hiç haketmeyen şeylere haddinden fazla ücret ödüyoruz buna hiç gerek yok kaldı ki tr de emeğinin karşılığını almak neredeyse imkansız bir hale geldi neden çok büyük çabalarla yapabileceğinden azını yapasın ki? Yurtdışında daha az çabayla yapabileceğinden fazlasını yapabilecekken.. senin akrabalar ideolojileri uğruna bazı şahısların peşinden gidip onlara fazla bel bağlıyorlar sanırım. Kaç kurtar kendini burada potansiyelinin değerini kimse bilmez anlamaz.
Sen onları dinleme. Bizimde lisede bi fizikçimiz vardı ben hayalim yurt dışında meslek yapmak diyordum başladı konuşmaya işte seni orada kabul mü edecekler işte sen müslüman olduğun için dışlicaklar ırkçılık yapacaklar ben diyordum hocam ülkenin durumu belli ortada. Bana işte ülkeyi siz kurtaracaksınız böyle kaçarak mı ülke iyi hale gelecek diyordu da ben dinlemiyordum. Yurt dışı gibi bir fırsatın varsa kesinlikle git. Zorluklar çekecek misin evet. Farklı kültür, farklı dil bunlara göğüs gereceksin o zorlukları çektikten sonra alıştıktan sonra gerisi rahat. Ülke değer vermiyor abi. Ne adalet var ne ekonomi heryer suriye. Sen git kendine kurtar ayaklarının üstünde dur. Fırsatı değerlendir. Kimseyi takma. Çoğu gencin hayali inşallah bir gün bana da nasip olur
Yem de ithal zaten bir şey olmaz hocam. Kaç git kurtul. Dolapta unutulduğu için bozulan olmaktansa omlet ol
Cahil cahil hadsiz hadsiz konuşuyorlar işte. Bu ülke doktoruna, gencine sahip çıkıyor mu? İyi bir gelecek vadediyor mu? Hiç. Tabi ki gideceksin.
boş ver akrabalarını hayatını sen yaşıyorsun onlar değil
Hainlik değil ama senden ülkene hizmet etmeni bekliyorlar
Böyle akrabaların olması güzel, insanı daha da tetikler gitmesi için, yolun açık olsun şimdiden
145.000 tl brüt maaş alıyorlar almanya. git tabii, bizde dayak var sadece
Böyle aptal akrabaların olduğu sürece sürekli çekiştirirler
Kendini geliştirmek hakkın. O zaman o mantıkla aziz sancar da vatan haini olurdu ama değil.
Zaten sirf yurt disinda calismak degil tarihle ilgili bilgin olmayinca ornegin tarih dersin iyi degildir ona bile , hain yakistirmasi yapiyorlar normal seyler bunlar takma
Git gitmesine de başka ulkede tıpta akademik kariyer yapa biteceğini düşünüyormusun. Sonuçta akıl almaz zorlukları var. Onun dışında bence harika bir şey gelişim açısından da.
Kısmen haklılar. Bu hareketlere katılmıyorum. Bu ülke elbet bir gün düzelecek. Gemi batarken gidenler Unutulmaz
Ya onlara ne canin nerde isterse orada calisirsin. Onlarin derdi şu, sen burada gorev yap onlar da her işini seninle halletsinler
Sana yumurtlayacak kadar kaliteli bir kümes sunsunlar ozaman. Ne saçma, gidebiliyorsan git.
Kendin için değilse bile çocukların için git.
Fake soru gibi geldi ama söyleyelim seni okutan devletine hizmet etmen beklenir diyelim ki yurt dışına gitmek istiyorsun orada seni bekleyen yok gidersin tabu bunda sorun yok
Nasıl bekleyen yok. Geçen sene Türkiye'den Almanya'ya kaç doktor gitmiş baktın mı. Hazır okumuş yetişmiş doktoru hangi ülke almaz?
Kendileri fırsat bulsa senden önce kacacaklar oraya ama fırsatları yk catlasnlar s, et onları hayat senin hayatn istedgn gbi yaşamak senin elinde
Git kendini kurtar kardeşim. Onları takma. Artık bu ülkeden bir bk olmaz
İstmeek hakkınçünkü kendi ülkende isteidğin standartı vermiyorlar buda sneindeğilbaştakilerşn sıçu
Bizim milletin karın ağrısı işte onlara bakma benim genel cerrah uzmanı yakınım gitti hiç dönmeyi düşünmüyor
Nereye gitti
Almanya
Başka bir tanıdığım doktor Canadaya gitti
Çoğu o fikirde zaten özellikle bazı insan grupları buna daha teşvik ediyor ama ben düşünmem
Tabi ki de ülkemizde görev yapmanı isterim ama beyin göçü yapmanın neyi hainlik ya
Evet hain seni neden beni de yanına almıyorsunn
Beraber gidelim o zaman hauzja
İnsan karsindakini hiçbir zaman büyük görmemeli yoksa her zaman küçük kalır nerye gittiği önemli değil bence karakter olmazsa olmaz sen sen olduğun için olmalısın başkalarına özenme tarihine bak uzağa gitme Avrupa özentisi Osmanlıcılık bitirdi
Kardeşim gitsene başka doktora manyak mısın :D
Pardon yanlış yorumsuz yazmışım cevap
ylruja*
yoruma*
Devlete hizmet etmedin ya öyle dedirler sen git kardeş kurtal kendi
Akrabalar kadar tehlikeli insanlar yok kesinlikle
Bir dakka bile durma. Bırak desinler
Ben olsam bende giderim.
Iste fesatlaninca nolcak
Nerde bı gereksiz varsa ya akrabadır ya da akrabadır
Yani Türkiye dururken neden yurt dışında demek istemişler
Twde gördün hemen kopyala soru sorr 😂
ne görmüşüm ne kopyalamışım?
Nereye gitmek istiyorsun
almanya <3
b2 seviyesi şu an
youtubeden çalıştım karışık olarak, birde almanlarla instagramda konuşarak pratik yaptım
Kıskanıyorlar anam
Onlarla paylaşman hata.
Uzman olmadan gidemezsin.
Kimseyi ilgilendirmez bunu söyle
boş ver sen aklındakini uygula hshs
Bildiğin gibi yap sen, boş ver.
Haklısın, hain değilsin saçmalık
en iyisi gitmek burada harcanırsın
Kıskanç ve cahil başka nedeni yok
Valla en iyisini yaparsın kardeş.
Hangi ülkeyi düşünüyorsun
almanya
Knk deli misin ne takıyorsun amann akrabalar 🙄😒
yok takmıyorum aksine dalga geçiyorum onlarla
İşte bu
Sen bu zekayla o tıp ı nasıl kazandin
niye dayı hangisi yanlıs
Akrabalarının hain olduğunu düşünmesi senin de bunu ciddiye alıp kafana takman
yok dalga geçiyorum onlarla ben , takmıyorum ki :D
Sosyal medyada da var böyleleri, benim vergimle okudun y. dışına gidiyorsunn bla bla diyorlar. Sanki ben, annem babam vergi ödememiş gibi :D
Kimsenin vergisiyle okumuyorsun kendi çabaların la okuyorsun kardeşim hangi ünidesin
cerrahpaşa
Senin demen biraz egosunun diye uğraşırlar ben bütün vergi mi vereyim onlara gitsinler bakalım oraya boş insanlar boş ver takilma
😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?