Tıp 4. sınıfım, bitirince yurt dışında görev yapmak istiyorum. Akrabalar hain misin diyor, neden böyleler 😀 ?

neymiş yemi burada yiyip başka kümeste yumurtluyormuşum :D

bunlar ne komik insanlar ya, gelişmemiş ülkeden gelişmiş ülkeye gitmek benim hakkım. Bunlar niye böyle sığlar

Tıp 4. sınıfım, bitirince yurt dışında görev yapmak istiyorum. Akrabalar hain misin diyor, neden böyleler 😀 ?
Cevapla